Friday, September 10th 2010, 5:00am UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

Het kaarslicht verlichtte de gang maar een beetje. De mensen, die voor de grote zwarte deur stonden te luisteren, leken net schimmen die zo nu en dan wat bewogen. "En eens," klonk de zware harde stem van vlakbij de deur, "zal de deur zich openen." De man spreidde zijn armen uit en riep: "Ir puerta abierta!"
Wil je weten hoe dit afloopt? Schrijf je dan nu in voor De legende van het kasteel Passété, onze RPG voor gevorderden!

We vieren feest! Het 5000e forumlid heeft zich aangemeld! Welkom bilboy222!

Borwulf

Kerkhof Werker

Date of registration: Mar 14th 2010

Activitypoints: 2

1

Sunday, March 14th 2010, 9:22pm

Handelaar steelt?

Ik ben nieuw maar heb meteen al gemerkt dat de Handelaar niet te vertrouwen is (m.a.w. de makers van dit spel).
Ik had een harnas (Bantorm) gekocht van 182 goud.
Nu wilde ik die weer verkopen om een betere harnas te kopen. Ik had 688 goud, te weinig voor de betere dus ik verkoop de harnas die ik had. Opeens heb ik nog maar 734 goud. Hoe kan dit? Ik voel me een beetje behoorlijk genaaid.
Er in de tussentijd geen gevechten plaatsgevonden waardoor ik goud verloren ben.

Ik vrees dus dat ik de handelaar niet kan vertrouwen.
  • Go to the top of the page

sharpeye

the eye stoped wachting you

Date of registration: May 14th 2007

Occupation: fulltime gamer

Activitypoints: 1,728

2

Sunday, March 14th 2010, 9:50pm

verwacht je nu dat als jij een 2de hans product aan een winkel verkoopt je het nieuw bedrag er voor terug koopt?

dat is toch niet eerlijk? en niet logische, dit is in Real life ook niet zo dus waarom zou dat in het spel wel zo moeten?

je verkoopt het harnas voor ik dacht 25% van de nieuw prijs terug

Olaff

GO server 1, SGO server 1,2,5

Date of registration: May 1st 2009

Occupation: Zakelijke dienstverlening

Activitypoints: 240

3

Sunday, March 14th 2010, 10:27pm

Sharpeye heeft gelijk, 25% van de nieuwwaarde is de inkoopprijs.

Hoe kan je dit bevreemden BOrwulf? Het staat duidelijk in de lijst met artikelen bij de handelaar, wat de verkoopprijs en de inkoopprijs is. Zou geen nieuws moeten zijn...
.: Olaff || Game Operator server 1 , Super Game Operator server 1,2,5 || Contact: tickettool| Mail: Olaff@bitefight.nl | IRC: #Bitefight.nl :.

Heb je vragen, klachten of opmerkingen over bans? Maak dan een ticket aan in het supportsysteem/tickettool

judaz

Gameoperator

Date of registration: Apr 22nd 2009

Activitypoints: 30

4

Sunday, March 14th 2010, 11:28pm

Of je kan het item op de markt verkopen voor een pak meer (als je het zelf al niet op de markt hebt gekocht)

Borwulf

Kerkhof Werker

Date of registration: Mar 14th 2010

Activitypoints: 2

5

Monday, March 15th 2010, 5:49am

RE: Handelaar steelt?

Hmmm... ik heb het volgens mij verkeerd ingetikt hier, ik had 866 en na verkoop 734. Maar nu weet ik het niet zo zeker meer.
We gaan gewoon door XD

sharpeye

the eye stoped wachting you

Date of registration: May 14th 2007

Occupation: fulltime gamer

Activitypoints: 1,728

6

Monday, March 15th 2010, 10:32am

dan sluit ik hierbij het topic, volgende keer dan wel nakijken of de bedragen goed staan ;)

Rate this thread